Blir det någon andra vers eller?

Ja, det kan man ju fråga sig. Det är lite så det känns just nu. Snart fem månader ombord. Jag har inte sovit en hel natt på hela veckan.. Vaknar vid fyrasnåret. Drömmer konstiga drömmar. Nästan tröttare när jag vaknar än innan jag somnade. Det är inte jag. Samtidigt så börjar man att ana gryningen långt där borta. Om lite mer än tre veckor så har jag äntligen all den sjötid jag behöver. Med en gnutta tur så drar jag då direkt till Nya Zeeland och hälsar på Freddan. Det hade varit fantastiskt.

Ett svar to “Blir det någon andra vers eller?”

  1. Palten Says:

    Du hur går det med bilden på den moddade hajen?

Kommentera

